درخت بلوط

بایگانی

۲۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

خوشبختی یعنی رتبه ی 20 دکترای دایی جان قربون بلا  و بوسنا علیه که میشود گفت با توجه به شرایط سخت روزهای قبل آزمون ، یک شاهکار است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۳۲
تیستو

بسم الله الرحمن الرحیم

۵ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۰۰
تیستو

بیا تصورکنیم ننه بعد از 12 سال برگشته خانه و ما یکی یکی داریم میرویم دیدنش و او چقدر از دیدن یاس که اینقدر بزرگ شده و دایی ها که همگی ازدواج کرده اند و بچه دار شده اند و تو که ازدواج کرده ای و دختر خاله که حالا بچه دارد ، ذوق میکند و بعد به این تصوراتمان لبخند بزنیم . از اینهایی که آخرش به هق هق ختم میشود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۵۰
تیستو

   امروز صبح نماینده ی کلاسمان داشت برای تغییر یکی از اساتید  امضا جمع میکرد . برگه را امضا کردم و رفتم پی کارم . چند دقیقه ی بعد با صدای آقای همکلاسی که اسمم را صدا میکرد به سمتش برگشتم . با ابروی بالا رفته برگه را گرفته بود سمتم و امضایم را نشانم میداد . گفت " آدمایی که grandiosity دارن همیشه گوشه ی کاغذ رو امضا میکنن " من به امضایم که تک و تنها و جدای از بقیه پایین کاغذ جا خوش کرده بود نگاه کردم و تنها لبخند زدم . به هر حال اینکه در تمام عمرم درحال دست و پنجه نرم کردن با بیماری مزمن " هیچ پُخی نبودگی " بوده ام ابدا به او ربطی ندارد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۴۴
تیستو

Contact های گوشی من :


susan khanoom


zebel khan


سرویس کار کولر


Marmulak


پارکینگ


D.Arash


خ ز پرسشنامه


 


contact های گوشی شاخدار :


...


#


***


(unnamed)


(unnamed)


(unnamed)


.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۳۸
تیستو

اگر عزرائیل عزیز لطف کند و تمرکزش را از روی خانواده و فامیل و دوست و آشناهای ما بردارد و اجازه بدهد حال مامان کمی رو به راه شود ، قول  میدهم یکی دو سال دیگر خودم دربست در خدمتش باشم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۳۳
تیستو

از جدید ترین اقدامات حدحد در حیطه ی فنچ بازی ، میتوان به حنا گذاشتن برای فنچ های بینوا و حمام کردن و سپس سشوار کردن آنها در روز گذشته اشاره کرد .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۳۵
تیستو

یکی از خوبی های زندگی کردن در شهر های کوچک این است که آدم با خواهر و برادرش معلم مشترک زیاد دارد. اینطوری است که میشود نشست به تلفنی حرف زدن با یاس که آخرین برده آموزش و پرورش در خانواده ی ماست و او هی از معلم ها حرف بزند، از اینکه چند روز پیش آقای سیبیل نصف بچه های کلاس را بیرون کرده ، اینکه معلم فیزیک جدیدا هر سوال جدید و مهمی که توی کتاب میبیند رو به کتاب میگوید اوکی ، سر جلسه کنکور میبینمت و اینکه آقای معلم تاریخ گروهی در واتس آپ تشکیل داده اند به نام جامعه ی بیدار زنان  و خندید و خندید و خندید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۳۴
تیستو

چندی است دریافته ام که ناتوانی ما در لرُی صحبت کردن در سطح Advance نشات گرفته از ناتوانی ما در ادای حرف کاف است . برای مثال این حقیر به سختی از پس تلفظ کلمه ی کوگ کهی به معنی کبک کوهی بر می آید و این خود اصلی ترین عاملی است که باعث میشود خانواده عزیز گویش شیرین ما را به سخره بگیرند و آن را بی شباهت به لری صحبت کردن ترک ها ندانند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۳۷
تیستو
تمام "حدیث" هایی که دیدم مو فرفری بودن و تمامی "امیر"ها اضافه وزن داشتن .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۳۶
تیستو