درخت بلوط

بایگانی

چون یاری خدا و پیروزی فرا رسد

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ

به مناسبت امروز جوراب هوافضاییم رو پوشیدم :)

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۶
تیستو

نظرات  (۹)

دفتر با طرح فضا هم قبوله؟ :))

پاسخ:
قبوله خیلی هم قبوله☺️
۲۷ فروردين ۰۳ ، ۰۰:۴۱ پلڪــــ شیشـہ اے

😎😎

پاسخ:
🫡😊

خوشحالی درکردنت هم با بقیه فرق داره 😆✋

پاسخ:
😅😂 فقط همین از دستم برمیومد
۲۹ فروردين ۰۳ ، ۰۹:۰۷ من بعد با چه اسمی اینجا نظر بدم خخخ

 

دوباره من اسمم رو یادم رفت:)))) یه چیزی با همون مضمون نوشتم:))))

میتونیم درخواست عکس هم داشته باشیم دکتر؟ 

پاسخ:
😅😅😅 الان تو رخت چرکاس

ببین اسمت رو توی قسمت پیوند ها اضافه میکنم که همیشه کپی پیست کنی. خوبه؟😂


۳۱ فروردين ۰۳ ، ۱۶:۵۸ من بعد با چه اسمی اینجا نظر بدم خخخ

واقعا ممنون میشم😆😆

۹۰ درصد مواقع نظری به ذهنم میاد و نمی‌ذارم چون میگم باید کلی اسمم رو فکر کنم تا یادم بیاد:))

پاسخ:
انجام شد 🥰 در قسمت پیوند های روزانه

۰۱ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۱۴ حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ

وای باورم نمیشه

تا حالا کسی اینهمه برام شخصیت قائل نشده بود 😂😂😂

ممنونم تیستوی زیبا و دوست‌داشتنی 

پاسخ:
من کلی خوشحال میشم برام کامنت میذارین عزیزم 🥰

دیگه حالا که بهم گفتی زیبا و دوست داشتی، اسم اولین بچه ام رو میذارم : حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ

۰۲ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۸:۵۹ حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ

ای واااای ای واااای😆😆😆

دیگه اونجوری خیلی شرمنده میشم

اگه خیلی اصرار داری اسم واقعی ام رو بذار:)))

البته خوبی این اسمم اینه که هم رو دختر میتونی بذاری هم پسر😂😂

پاسخ:
عه چه خوب 
می خواستم اگر پسر شد بذارم : امیر حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ
و اگر دختر شد بذارم : نازنین حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ
۰۵ ارديبهشت ۰۳ ، ۰۹:۴۱ حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ

واااای خدا چقدر خندیدم از حرفت😆😆😆

خدا دلت رو شاد کنه

ولی من چون نمیتونستم بذارم تیستو، اسم واقعی‌ت رو گذاشتم روی بچه‌ام 🤭😍

پاسخ:
الهی الهی
خدا نگهش داره😍 پس شما هم آدم بزرگین
۰۹ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۷:۱۸ حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ

 

نه من یه دختر کوشولو هستم که هنوز تو فکر این بودم بزرگ شدم چیکاره شم

که یهو یه بچه دادن دستم گفتن تو مامانشی🤦🥺🤭

پاسخ:
الهیییی😍🥰
خدا نگهش داره براتون💕🥰

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">